Кіберспорт в 2020: півмільярда аудиторії і більше 1 мільярда доларів доходів
За прогнозом, доходи кіберспорту у 2020 році досягнуть 1,1 мільярда доларів, аудиторія кіберспортивних змагань виросте до 495 мільйонів осіб.
Про це йдеться в звіті аналітичної фірми Newzoo.
Найбільшим ринком по доходах у 2020 році буде Китай — 385,1 млн дол і Північна Америка — 252,8 млн дол.
Темпи зростання кіберспортівної економіки складуть 15,7% в рік. Основну частину (74,8%) доходів — 822,4 млн дол принесуть продаж медійних прав і спонсорство. Це на 17,2% більше, ніж в 2019 році.
Витрати користувачів на квитки і супутні товари складуть 121,7 млн дол, 116,3 принесуть інвестиції видавців ігор в кіберспорт.
В кінці 2020 року про кіберспорт знатимуть 2 млрд людей — на 200 млн більше, ніж в 2019 році.
У 2019 було проведено 885 основних киберспортивних подій. Сукупно вони принесли 56,3 млн дол від продажу квитків, тоді як в 2018 році було 54,7 млн дол. Загальний призовий фонд в 2019 році досяг 167,4 млн дол (в 2018 — 150,8 млн дол).
Читайте також: Гонка розваг: як кіберспорт може перезавантажити економіку
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий