Блогер перевірив Starfield на міцність десятками тисяч кавунів
Реліз Starfield був пов’язаний з диким регітом аудиторії: у грі знайшлося чимало такого, з чого можна пожартувати і потішитися. Але є в ній і хороше: наприклад, помітна еволюція фізичного двигуна. Зламати його виявилося не так просто.
Йдеться про цілком традиційну для ігор Bethesda розвагу гравців: спавне максимальної кількості об’єктів із власною фізичною моделлю для перевірки двигуна на витривалість. І якщо The Elder Scrolls V: Skyrim було погано вже від кількох тисяч головок сиру, то Starfield виявилася набагато витривалішою.
Блогер jackfrags зайшов у штаб-квартиру Constellation і почав навалювати до неї овочі, фрукти та ягоди. Гра по-великому почалася з п’яти тисяч кавунів: гравець очікував, що це вплине на продуктивність, але ні. Тоді він спав ще десять тисяч і побачив, що лічильник кадрів за секунду, як і раніше, тримається на позначці 60. Потім експериментатор поміняв тактику і навалив ще під тисячу кавунів у кутку, щоб вони лежали купою. Жодного впливу на продуктивність не справило і це.
Коли лічильник кавунів перевалив за п’ятдесят тисяч, це почало впливати на кадрову частоту: вона просіла до 26 fps. До того моменту кімната буквально почала тонути в цукрових ягодах, а NPC почали прокладати собі дорогу через кавуни наче криголамки. Потім jackfrags додав ще шість тисяч апельсинів, упустивши fps до 14. Коли в сцену додалося ще кілька тисяч картоплин, кадрова частота просіла до 5 fps.
При цьому гра запам’ятала становище кожного об’єкта при повторному вході в локацію: штаб-квартира дослідників космосу перетворилася на овочебазу. Так, технічний прогрес не стоїть на місці — картоплин, кавунів та апельсинів у ігри Bethesda тепер можна навантажити значно більше, ніж раніше.