Голлівудські актори сваряться за «базові принципи» їхніх клонів ШІ
Через місяць після завершення страйку голлівудських сценаристів після знакової угоди зі студіями про встановлення обмежень щодо використання штучного інтелекту в їхній роботі, актори все ще працюють над досягненням подібної угоди щодо захисту власного ШІ.
«Принцип, згідно з яким актори повинні мати інформовану згоду на створення цифрової копії та використання цієї цифрової копії та справедливу компенсацію, не підлягає обговоренню», — сказав Дункан Кребтрі-Айрланд, головний переговорник SAG-Aftra, в останньому епізоді. серії Bloomberg Originals AI IRL . «Це основні принципи, які потрібно закріпити».
SAG, яка представляє близько 160 000 виконавців, досягла «деякого прогресу під час першої частини переговорів» з цього питання, Crabtree-Ireland заявила на початку цього місяця, але «в кінці нашого періоду переговорів були висунуті пропозиції, які були дійсно непослідовними з ідеєю інформованої згоди та справедливої компенсації».
Цього року Голлівуд зупинився через подвійні страйки письменників і акторів, чого не було 40 років. Спілка письменників офіційно припинила страйк, який розпочався у травні. Але вихід профспілки акторів, який почався в липні, триває — це помітно вплинуло на блокбастери. Paramount Pictures цього тижня повідомила, що дата виходу останнього фільму Тома Круза «Місія нездійсненна: Нездійсненна» була перенесена майже на рік назад, один із кількох, які потрапили під перехресний вогонь страйків.
Раніше цього місяця Альянс виробників кіно та телебачення, який представляє студії, заявив, що пропонує декілька засобів захисту штучного інтелекту, зокрема вимагає «попередньої згоди виконавця та актора на створення та використання цифрових копій» і забороняє використання копій. пізніше, якщо виконавець «конкретно не погодиться на це нове використання та отримає за це оплату».
Навіть тих у Голлівуді, які з ентузіазмом сприймають переваги впровадження штучного інтелекту у виробництво фільмів, бентежить відсутність чітких гарантій для акторів, на чиї засоби існування це вплине.
«Були, здавалося б, правдиві повідомлення про те, як студії буквально сканували додаткові елементи, а потім казали: «Тепер ми маємо права на ваше сканування назавжди», що є абсолютно огидним і божевільним», — сказав Едвард Саатчі, виконавчий директор Fable, студії, яка використовує ШІ. для створення автоматизованих епізодів мультсеріалу « Південний парк» . ( Згодом представники студій применшили ступінь зручності використання копії.)
Але в своєму інтерв’ю на AI IRL Саатчі сказав, що створені ШІ програми допомогли проілюструвати важливий момент. «Кожного року, окрім цього року, ми завжди відчували, що штучний інтелект недостатньо хороший, щоб бути смішним, щоб справді створювати витвір мистецтва», — сказав він. «І цього року все дійсно змінилося».
Тім Веббер, лауреат «Оскара» керівник відділу візуальних ефектів і головний креативний директор Framestore, сказав, що сплеск інтересу до генеративного штучного інтелекту цього року також стурбував його.
«Ми всі думали, що наша робота пропаде», — сказав він. «Але досить швидко ми подивилися на це і зрозуміли, що є багато-багато обмежень».
Одна з них полягає у створенні концептуального мистецтва, яке використовується в багатьох галузях промисловості для накреслення візуальних ідей і тем на етапах зародження проекту. «Штучний інтелект у цьому просторі робить нас трохи ближчими, але все ще далеко від того, що можуть зробити концептуальні художники», — сказав Веббер.
Він нагадав про оригінальну «Історію іграшок» Pixar , перший у світі повнометражний CGI-фільм. «Одна з дивовижних речей в «Історії іграшок»: вони взяли технологію, яка ще була на зародку, і створили нову форму фільму — комп’ютерні анімаційні фільми», — сказав він. «На даний момент не існує еквівалента «Історії іграшок» для ШІ. І я думаю, що це може зайняти деякий час».
«Якщо ми отримаємо генеративне відео, де ви можете виконувати голосові підказки та контролювати відео, і воно виглядатиме достатньо якісно, можливо, з цього може бути щось нове», — додав він. «Але я думаю, що це далеко».